بلوچستان محل شیر مردان
بلوچستان محل شیر مردان
دوستان عزیز من می خواهم در اینجا از بلوچستان که مهد دلیران است بنویسم

 

  محمود احمدی‌نژاد فردا 24 بهمن ماه برای افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح بزرگ راهسازی در جنوب سیستان و بلوچستان به این استان سفر می‌کند.دولت عدالت محور با انجام سفرهای استانی و اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی توانست در زمینه محرومیت‌زدایی که از مهمترین خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، گام‌های مؤثری بردارد و این امر برای همگان به خوبی آشکار است.
تصویب و اجرای طرح‌های بزرگی چون راه آهن، گاز رسانی، ساخت سدهای متعدد، راه و بزرگراه، کارخانه‌های بزرگ، بازارچه‌های مرزی و گشوده شدن محورهای جدید تجارتی و اقتصادی، آب رسانی، برق رسانی و اتصال خطوط فشاری قوی، توسعه کشاورزی و شیلات، طرح‌های فرهنگی و صدها طرح کوچک و بزرگ دیگر، حاصل سفرهای سه گانه رئیس جمهوری و هیئت دولت به سیستان و بلوچستان است.
یکی از عمده مشکلات این استان ارتباط ریلی با سایر نقاط کشور و دنیا بود که دولت عدالت محور با مهرورزی و نگاه توسعه، در نخستین سفر توجه ویژه‌ای به این طرح ملی کرد و با اختصاص اعتبارات کلان، استارت حرکت شتابنده آن را زد.
سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با حضور رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری و استانی، فردا دوشنبه چندین طرح بزرگ راهسازی در جنوب استان به بهره‌برداری می‌رسد.
براتعلی حسینی افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح راه اصلی چابهار ـ ایرانشهر به طول 282 کیلومتر با اعتبار 215 میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح 44 کیلومتر از راه اصلی ایرانشهر‌ ـ سرباز با اعتبار 33 میلیارد و 200 میلیون تومان، بهره‌برداری از راه اصلی رستم آباد ـ ایرانشهر به طول 100 کیلومتر با اعتبار 24 میلیارد تومان، بهره‌برداری از پل بزرگ کشیک به طول 110 متر با اعتبار 40 میلیارد تومان، افتتاح تقاطع غیر همسطح سه راهی بزمان ـ ایرانشهر به طول 10 کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد تومان است که فردا با حضور احمدی‌نژاد رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: طرح‌های راهسازی فوق‌ در مجموع با اعتبار 320 میلیارد تومان در جنوب استان سیستان ‌‌و بلوچستان افتتاح می‌شوند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, توسط وفا دار بلوچ

پیج رنک گوگل

پیج رنک


دریافت کدهای جاوا برای وبلاگ شما